INFORMATII LIVRARE

Pregatirea produselor pentru livrare (manipularea in depozitul DistrictDesign)

 

Toate produsele sunt pregatite corespunzator in depozitul nostru in vederea mentinerii integritatii lor pe durata transportului. Produsele fragile, grele si / sau voluminoase necesita manipulare suplimentara, pentru multe dintre aceste produse este necesara chiar supra-ambalare in folii, cartoane si materiale de protectie. Deoarece pregatirea necesita atentie deosebita, pentru aceste produse se percepe o taxa suplimentara de manipulare in depozit. Valoarea taxei este de 20 sau 60 de lei, in functie de tipul produsului (gasiti in subsolul acestei pagini tabelul cu categoriile la care se aplica aceasta taxa suplimentara).

 

Tarifele de livrare

 

Pentru fiecare livrare se va aplica tariful de 60 LEI (inclusiv TVA). Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective care va fi in mod explicit anuntat pe site. 



 

Termenele de livrare

 

 Simpla adaugare a produselor in cos nu reprezinta comanda ferma. Termenul de livrare se calculeaza din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon si / sau mesajul de facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării in contul DistrictDesign a plății integrale.

 

Produsele comandate se pot ridica și personal, de la punctul de livrare din Craiova, str. Imparatul Traian, nr 93, in intervalele orare menționate 09:00-18:00 (calculate in functie de ora setata in sistemul device-ului de pe care se face comanda). Aceste intervale orare sunt valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Daca intervalele orare afișate in pagina produsului nu se suprapun orelor de program, livrarea se considera decalata pana la următoarea zi de lucru cu publicul. Comenzile neachitate cu ridicare de la punctele de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare), calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, comanda va fi anulata.

 

Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza periodic. Statusul poate fi afișat in variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel: 

·         In Stoc : produsul se află in stoc intr-o cantitate pe care o estimăm ca suficientă pentru ritmul actual de vanzare. Pentru aceste produse termenele de livrare afisate pe site sunt in timp real si nu trebuie confirmate cu consultantul de vanzari.

·         Stoc furnizor : produsul se află in stocul furnizorului, si in proportie de 95% poate fi livrat. Totusi, pentru a elimina surprizele, disponibilitatea acestuia si termenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.

·         Disponibil in aproximativ 15 zile : produsul nu se afla in stocul magazinului si nici in stocurile furnizorilor nostri interni. Produsul va fi importat de la furnizorii externi, de regula pe comanda speciala. Acest proces dureaza in medie 15 zile, termenul de livrare va fi confirmat de consultantul de vanzari pentru fiecare produs in parte.

·         In curand : produs nou, care urmeaza a fi lansat si comercializat pe site.


Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari in urmatoarele cazuri:

 

- comanda care contine produse "Stoc furnizor

- comanda care contine  produse cu statusul "Disponibil in aproximativ 15 zile"

- comanda care contine produse agabaritice din categoria "Baie" si categoria "Bucatarie" - datorita volumului si/sau greutatii acestora depozitarea si ambalarea pot produce intarzieri care vor fi anuntate din timp de catre operator.

 

 

Programul de livrări al curierilor: - De Luni pana Vineri in intervalul 10:00 - 18:00, Sambătă in intervalul 10:00 - 16:00


Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda. 

Livrarea comenzii


Produsele comandate pe site-ul www.DistrictDesign.ro se pot livra oriunde in Romania. Produsele comandate vor fi expediate impreună cu următoarele documente: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Absența oricăruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor prin mail la 
magazin@district-sud.ro . 

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare menționată in intervalul orar stabilit de comun acord, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și ne rezervam dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata de pe site.

 

In cazul produselor grele si / sau voluminoase livrate prin curier, vom face tot posibilul ca acestea sa fie transportate pana la usa cumparatorului. Exista insa cazuri in care curierul nu poate face acest lucru, iar daca sunteti in imposibilitatea de a ajuta soferul, va rugam sa anuntati la confirmarea comenzii, ca sa putem notifica inca o data firma de curierat.

 

Verificarea coletului la livrare

 

In cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm cumparatorului să refuze recepţia lor si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia. In plus, rugam cumparatorul sa ne semnaleze acest incident in termen de o ora printr-un email la magazin@district-sud.ro .  sau la telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare. 

In cazul exceptional in care coletul prezinta usoare deteriorari ale ambalajului, Cumparatorul poate solicita curierului sa astepte deschiderea coletului pentru a verifica daca produsul este afectat. Aceasta solicitare se poate face insa numai dupa plata expeditiei. In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Imediat, Cumparatorul este rugat sa ne anunte prin telefon sau email (magazin@district-sud.ro ) in termen de o ora pentru a stabili daca trimitem un alt produs inlocuitor sau returnam banii.

 


Conditii speciale de livrare

Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cat de curand posibil despre situaţia expediţiei.




 

Categoriile pentru care se aplica taxa de manipulare si valoarea acesteia:

 

 

Taxa manipulare

 

 

Taxa manipulare

Bucatarie

 

 

Baie

 

 

 

Electrocasnice mari +

 

 

 

Obiecte sanitare +

 

 

 

Cuptoare incorporabile

40 lei

 

 

 

Lavoare

20 lei

 

 

Plite incorporabile

20 lei

 

 

 

Vase WC

20 lei

 

 

Hote

20 lei

 

 

 

Bideuri

20 lei

 

 

Aparate frigorifice

60 lei

 

 

 

Pisoare

20 lei

 

 

Masini de spalat vase

60 lei